Σάββατο, 20 Ιουνίου 2015
9:00 μ.μ.

Αποκάλυψη: Δείτε τι δουλειά έκανε πριν το τραγούδι η Ασλανίδου

tromaktiko591%2BJun.%2B20%2B14.38.jpg
Μια ανάσα πριν το μεγάλο τελικό του «The Voice 2», η Μελίνα Ασλανίδου παραχώρησε μια...
εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό «ΟΚ!» και, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε πως πριν ασχοληθεί με το τραγούδι έκανε ένα εντελώς άσχετο επάγγελμα…

Η τραγουδίσρτια είχε εργαστεί ως βοηθός μικροβιολόγου σε νοσοκομεία:  «Είναι κάτι που σπούδασα. Έχω δουλέψει στο Αντικαρκινικό νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη και σε ένα άλλο στα Γιαννιτσά. Δεν είναι ότι μου άρεσε η συγκεκριμένη δουλειά, απλά ο δρόμος μου με πήγε στο τραγούδι. Πάντως, από την εμπειρία μου εκεί, μπορώ να πω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να έρχεσαι καθημερινά σε επαφή με τον ανθρώπινο πόνο», είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.

Όσο για το αν έχει εξοικειωθεί με τον θάνατο, η ίδια δήλωσε «Δεν πιστεύω ότι εξοικειώνεται κανείς με το θάνατο. Πρόσφατα πήγαμε σε μια ραδιοφωνική εκπομπή μαζί με τα παιδιά μου και κάποια στιγμή τους είπα: “Τελικά πόσο μικρή είναι η ζωή”. Πετάχτηκε τότε μία και μου είπε: “Και μάλιστα με ένα τέλος που γνωρίζουμε όλοι”. Η ζωή έχει μια αρχή, μια μέση και ένα τέλος. Γι’ αυτό καλό είναι να τη ζούμε πιο συνειδητά και να είμαστε αληθινοί και ανθρώπινοι».

hyMBI?d=yIl2AUoC8zA hyMBI?d=qj6IDK7rITs

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ads

ads